Otränad..

Idag har varit en slapp dag, har äntligen tvättat ALL min tvätt, så nu är det fullt i garderoben igen! Toppenskönt! Sedan har jag hängt med en kompis hela dagen, vi var nere till stranden, men det var blåsigt och lite molnigt, så vi gick hem till henne, där slökollade vi på TV och slumrade båda till lite, vid 17 tog jag mig hem och plockade in kläderna från torkrummet och sen har jag lagat lasagne och nu står bulldegen på jäsning :) En riktigt go söndag med andra ord! :) Imorrn är det dock jobbvecka igen samt en 10 km löpning. Ska försöka se ut ett bra spår att springa, jag kan liksom inte springa bara på sträcka på klockan - då blir det jättejobbigt. Bättre när man har en sträcka som man vet är 10 km ex. // anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback