Nike free eller inte..?

Jag är i skoköpartankar (igen!, jag vet!!). Men, denna gång går jag tvärt emot hur jag tänkt tidigare.. Istället för att gå på supermycket stöd och dämpning funderar jag nu alltså på att gå helt tvärt om och satsa på ett par Nike Free (superlätta "barfotaskor"). Varför då? Jo, mina benhinnor har blivit mycket mycket bättre senaste halvåret och nu funderar jag på om det inte är bättre att låta benernas och fötternas muskler bygga upp sig själv och inte försöka kompensera med en massa stöd.

Det är svårt att veta, hur mycket vågar jag försöka? En sak är säker iaf, jag ska vänta till efter tyskland för att se vad de kostar där.



Detta är iaf de jag har kollat ut, de ska vara ganska "tunga" för att vara Nike Free (5,0 ist för 3,0... vet inte om det är mm eller vad men...) Jag vågar inte gå ner till de lättaste skorna.. Men vi får se hur det blir.

Idag väntar stallet som vanligt och sen..? Det är dags för mig att inhandla ett par simglasögon iaf :) Jag har inte köpt mina simbrillor ännu.

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback