löpning, löpning, löpning...

Igår vilade jag, var inte alls motiverad till någonting. La mig i princip i sängen när jag kom hem från jobbet och låg där resten av kvällen. Vissa dagar är sådana och jag har som princip att jag inte tränar när jag inte vill. Träning är något jag ska göra för att jag gillar det - inte som ett måste!
 
Idag var vanliga Anja tillbaka, efter jobbet blev det mellis och sen på med löparshorts, linne, solbrillorna och med mobilen och radion i högsta hugg!
Rundan blev 10 km (+ 1 km nedpromenad...)
 
Km tiderna som följer: en liten dipp där vid 8 km sträcket men annars är jag nöjd. :) Självklart skulle jag vilja få ner km-tiderna mot 5,30.. Men det får ta den tid det tar! huvudsaken är att man går ut och rör sig! :)
 
Maxpulsen låg på 185 b/min och medelpulsen 168 b/min. Till råga på allt har jag verkligen motiverat mina två bullar jag åt på jobbet idag eftersom jag brände 719 kcal! :)
 
Tjilevipp! / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback