Jag överlevde!!

Så känns det just nu!
 
Igår förstod jag hur ont i kroppen du måste ha haft efter Vättern Matilda!! Jag tror jag hade något liknande, såg ju fram emot en lugn tågresa till stockholm, sova lite, se lite på film, äta min matsäck.. Men resan blev inte så lugn, benen stretade emot och började göra något så helvetiskt ont! Har inte varit med om något sådant i hela mitt liv tror jag!! Väl i stockholm kunde jag knappt hålla kvar tårarna (!) så ont gjorde det! Det blev lite bättre när jag gått hem till mamma och sen fick äta mat.
 
Idag är benen hyfsat med på noterna, jag är fruktansvärt stel i vänster vad, men inte ont som igår! Enligt mitt träningsprogram inför lidingöloppet ska jag köra en lugnare 6 km jogg idag (tempo ca 5,30-6,30/km). Igår innan jag skulle åka var det varmt i karlstad, så jag packade ner korta shorts och ett linne.. Idag innan 8 är det inte lika varmt, 16 grader står termometern på... Och den enda långärmade tröjan jag har med mig är en stickad, kanske inte ultimat att springa i... ;)
 
Dock tänker jag på hur jag MÅSTE träna och VILL träna för att kunna slå Hilles pojkvänn på milen på Lidingö (han kör ju hela klassikern och slog mig rättvist på Vansbro med..) Så nu ska jag faktiskt ge gärnet och är det någon gång jag ska springa tills jag dör/kräks så är det på lidingö!!
 
Så nu är både frukosten och morgonkaffet i magen och det är väl dags att knyta på sig Saoconyskorna och sen bege sig till Djurgården... :)
 
/anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback