Inget bloggande, alltså ingen...

...träning. Dagarna bara rusar förbi och träningen lyser lika mycket med sin frånvaro som blogginläggen från min sida. Det är fullt upp med tusen bollar i luften känns det som och träningen har stått åt sidan sedan Vättern. Nu har jag haft ont i halsen och huvudet i 2 dagar nu och varit riktigt seg, men jag hoppas verkligen att det inte bryter ut. Det är ju BARA 2 DAGAR kvar till Vansbro!! Eftersom jag hade förkylning i kroppen när vi körde Vasan och inte varit sjuk alls sedan dess, så vore det optimal otur att bli sjuk nu. Nej, det ska jag inte bli, så är det bara. Var och köpte naturläkemedel igår. Vet inte om det funkar, men det är värt ett försök.
Sedan var jag på Lindells i tisdags och köpte nya löparskor. Mina är ett par år gamla och skulle tro att dämpningen börjar ge sig. Dessutom har jag aldrig testat ut vad jag ska ha för skor egentligen, alltså på löpband i butiken när de filmar osv. Men hur som helst så hade jag ett neutralt steg, vilket betyder att mina skor som jag har sedan tidigare inte varit någon katastrof. Jag provade flera skor av olika märken, men det slutade med ett par Nike Lunarglide 2+, nästan likadana som mina inomhusskor. Lite tråkigt med nästan likadana, men det var de som var skönast helt enkelt.
Nej, nu ska jag fixa lite grejer så att jag kan sova sen. Ska lägga mig riktigt tidigt idag, har blivit lite dåligt med sömn den här veckan och det är nog inte rätt medicin för en frisk kropp :-)
Just ja, en bild på nya skorna ;-)
Sko
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback