I'm on fire!

veckans TREDJE löppass - CHECK! Just nu känns det jäkligt gött, 6 km i rätt snabb fart (klockan visade på 5.06 min/km som snabbast! :D ) Sen 2 km nedpromenad. Totalt lite mer än 8 km, på 58 min.
 
Det bästa är nu när jag börjar komma igång kan jag utan problem springa två dagar i rad och det inte känns i benen! Pulsen var uppe på 192 b/min - inte konstigt att jag tom var tvungen att sätta mig ner efter sista km!!
 
Planen var enlig programmet:
4 km tröskelträning
2 km snabbjogg (5,15-5,30 min/km)
3 min vila emellan
 
Jag vet inte om jag hajjade helt 100 vad det betyder. Men jag körde iaf 4 km uppjogg, sen 1 km, 2 min vila, 1 km. Det räckte för att köra slut på mina ben!!
 
 
Som vanligt blev inte km tiderna något direkt att hurra för, kör på min oftast och inte på km.. Men 5an kan jag ju hurra lite extra för - 5:38! :D
 
Nu återstår lite solning innan duschen och sen grill hos en kompis!
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback