Åtta snabba

kilometer!
 
 
Såg ut en ny runda och drog av första kilometern på bara adrenalin efter Sveriges första OS-medalj, jag kunde knappt titta på sista hopprundan och det var så förargligt på det där sista hindret!! Så många hästar hade varit i bommarna mycket hårdare och de hade legat kvar!
 
Tempot då? Jo, jag är nöjd med km tider ner mot 5:38!! riktiga förbättringar blir det, dock trodde jag att jag att jag hade stoppat tiden efter mina fullföljda 8 km, men nedpromenaden kom visst med...
 
Gårdagen blev vila, satt på ett café med en kompis i 3,5 h och snackade. :) Imorrn får jag se om det blir intervaller eller vila, beror lite på hur pigga benen känns.. Och hur mycket tid jag får över. har både jobb och stall imorrn...
Men härligt att farten och kondisen kommer tillbaka!!
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback