5891 diskborstar senare...

Första jobbdagen efter semestern och jag känner mig HELT mörbultad! Har typ ont i varenda muskle i benen och varannan muskel i resten av kroppen typ. Kroppen är INTE van att gå på betonggolvet i truckskorna, det är säkert det!! Men det var skönt att komma tillbaka och få lite ordning på tillvaro.
Dock fick jag det "härliga" uppdraget att inventera två stora bingar med diskborstar.. Räknade 5891 st i typ 1,5 h.. Men nu är de räknade (totalt nästan 9000st!!) och vi behöver inte göra om det fören nästa år! Gött det!!

Vardagen innebär också att jag ska komma igång med träningsprogrammet inför lidingöloppet, idag blir det dock vila eftersom det står en stockholms resa på schemat. Lånen inför lgh ska skrivas imorrn...
 
Så, nu ska jag packa det sista och sen iväg till konsum för att köpa matsäck! :)
 
/anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback