Sådär ja!

Ifår blev det både träning och skidor! Först åkte jag till träningen vid 17 eftersom jag helt hade fått för mig att det var 17,15 jag skulle träna. Men där var det totaltdött. Jag gick in i bibblan och kollade schemat på internet. Ojdå, 18.30 skulle träningen börja! Fick åka hem och äta kvällsmat. Den 1h som jag hade där passade jag på att åka några varv skidor i innergården. 4 varv hann jag med innan det började komma fram lite väl mycket gräs i mitt "spår". Jaja nu har jag ju i alla fall stått på skidorna i år!!

Tvyärr verkar det blir det enda jag får åka skidor på ett bra tag, för i gårkväll var det plusgrader och nu ska vi ha plusgrader ett par dagar framåt.

dessutom blir det ingen träning för mig idag eftersom vi ska ha msn-möte. Men innan det är det labbet som vanligt! Har förhoppningsvis bara en analys kvar att köra idag, det jobbiga är att jag inte har några steriliserade spetsar kvar så jag måste göra det först (tar kanske 2,5 h). Men då får jag skriva innan! :) Nu ska jag snart ha min examen i handen!!
:D

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback