21 februari 2012

Åh, jag är i ett slags upplösningstillstånd, eller nära ett kanske man ska säga?

Jag har i alla fall idag fått ett datum för redovisningen att mitt examensarbete och det blir tisdagen den 21 februari. Jag är i extas! Äntligen, snart snart snart är allt över. Det här arbetet som jag lagt ner min själ i, mitt liv på det senaste halvåret. De som inte haft kontakt med mig denna höst förstår nog inte hur mycket detta betyder för mig.

Jag är så glad och jag är så stolt över mig själv, jag har tagit mig igenom 6 år på universitetet. Under dessa 6 år har jag tagit ½ termins studielån, jag har jobbat extra hela tiden (ibland så mycket som 50% extra). Förra hösten var bland det värsta jag någonsin varit med om. Jag hade 2 lediga dagar i september (då var jag på styrelsemöte och hälsade på min mamma), 1 ledig dag i oktober och 2 i november.

Det är helt sjukt när jag tänker efter. Jag verkligen längtar av hela mitt hjärta till jag kan hämta ut min tryckta uppsats från universitetstryckeriet, tills jag står där vid 16-17 tiden den 21/2 och har redovisat hela mitt arbete. Jag kommer förmodligen börja gråta av glädje.

Under tiden, medan jag väntar ska jag lyssna extra mycket på denna låt, som är och förblir mitt examensarbete. Strax innan jag ska redovisa ska jag definitivt lyssna på denna!

Ta vara på er!! / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback