Uppdatering från skidspåret!

I morse vaknade jag upp med ett leende på läpparna och steg ut till vardagsrummet och kollade termometern, - grader stod den på och jag gjorde i ordning frukosten, det enda jag hade i tankarna var skidorna!
 
Klädseln bestod av vintertights, extrabenen som vi köpte till Vätternrundan, underställströja, vindjacka, pannband och lillsport handskarna. 
 
och naturligtvis pjäxorna! Så gick jag iväg med ett leende på läpparna, det var solsken och snön gnistrade! Det gick att åka, men så mycket spår var det inte. Jag fick friköra lite, men mest var jag glad över att kunna vara ute! Det var fantastiskt fint, och precis när jag tog en paus för att ta en bild med mobilen så dog den.. Så jag fick ta en mental bild :) Men räkna med att det blir mer skidturer för mig!!! 
 
Helgen har annars varit soft, har inte gjort så många knop - idag har jag bakat en morotskaka till jobbet för jag har fika imorrn.. Den blev kanske inte mitt bästa bakverk... Men den gick att äta iaf! :)
 
 
Jag hoppas bara att snön får vara kvar! Ända till jul och till mitten på mars tack!!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback