SNÖ SNÖ SNÖÖÖÖ!

Åh!! Jag är nog den lyckligaste som finns nu (iaf på jobbet) går omkring och ropar "YES!" när jag ser ett fönster och ser hur det ser ut utomhus! 
 
I stockholm är det just nu ca 10-15 cm snö. Julkänslan har verkligen infunnit sig i min lilla lägenhet idag eftersom jag julstädat och julpyntat!! 
 
Sen gick jag ut och inspekterade spåren, många var redan ute och skidade och det var för det mesta bra med snö i spåren, men lite mindre här och där. Just nu snöar det dock ännu mer vilket fällde avgörandet!
 
SKIDOR IMORRN!! :D YES!
 
Så här såg det ut i skogen idag! Hur kan man inte älska detta??
 
Och mina älskade längdisar fick komma upp från förrådet!
 
Återkommer med rapport imorrn :D
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback