och nu då?

Årets upplaga av Musikhjälpen är nu över och jag är ett stort Musikhjälpen fan, har sett alla år (5e året nu). Det samlades in över 23 miljoner kronor till att barn i slummen ska få rent vatten.. En människa som jag som har lätt till tårarna har fällt många tårar under denna vecka för alla människors engagemang, det är fantastiskt att se och höra!

Nu ska jag dock gå och lägga mig. Efter en riktigt svullar vecka som det har varit är jag faktiskt taggad att gå till gymmet. Ska bli skönt!! Ska försöka peppa till mig till de här sista 3 skoldagarna (och en avslutningsdag) och sen unna mig själv ett LÅNGT jullov. Jag kan inte ens minnas när jag hade ett HELT jullov utan jobb. Kan det ha varit när jag själv gick i nian?? Började ju jobba i ettan på gymnasiet...

Försöka samla energi och peppa mig själv står på schemat.. Snart är ju vintersolståndet (eller vad det nu heter när det är den mörkaste dagen på året) och efter det så vänder det ju. En fantastisk vår tror jag vi har framför oss!!

Kram på er!! /Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback