Med -25 blir det inga skidor...

Ja, nu har vi sådär hiskeligt kallt igen! Tack och lov har det redan hunnit bli "varmare", det ska faktiskt bara vara kring -10 imorgon så :) Jag tycker verkligen om vintern men när det är över tjugo minusgrader så vill man faktiskt knappt vistas utomhus om man inte vill ge lungorna en chock. Kanske blir det bättre när kroppen har hunnit vänja sig men idag har inte skidåkning kommit på fråga. Tanken var att jag och Anna skulle åka en premiärrunda imorgon men vi får se hur det ser ut då, jag måste hinna fixa skidorna, ringa lite åt extrajobbet och göra klart allt med mig och kaninerna (som stannar hemma) inför Dublin och lunchträningen på gymmet går före skidor på kvällen. Tidigt på torsdagsmorgon åker jag och mina päron till min syster!

Gymträningen fortsätter att gå bra, tänkte att jag skulle göra ett ryck före Dublin och all julmat som jag inte kan motstå (;-)), imorgon blir det sjunde passet på åtta dagar och då har dessutom några av de passen varit dubbla gruppträningar direkt efter varandra. Känns väldigt bra men blir skönt för kroppen att vila upp sig några dagar. Tilläggas bör väl att jag varit mycket ledig och haft nästan hur mycket tid som helst, jobbade i natt det 3:e passet i december och jag är nu ledig i en hel vecka till! Helt sjukt att jag får ihop till en heltid ändå, men då kommer alla timmarna när jag i princip kommer bo på jobbet mellan julhelgen till efter nyår... Mumsigt med storhelg i alla fall.

Nu ska jag ta och diska och packa lite till Dublin, sen kommer nog mina ögon slå igen. Hem kommer jag på måndag kväll :)

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback