Jul jul!

Julen är väl officiellt över nu. Mysigt har det varit och gårdagen spenderades verkligen i horisontalläge framför TVn hela dagen!! I kombo med julmust, lussekatter, choklad och julmat.

Så i morse blev det en 1 ½ h skidtur :) Skönt var det!! Mina julklappar bestod av en stor bakskål, en kudde och ett par nya vinterträningstights som måste vara tightsen från gud! De är så jäkla sköna att jag lätt skulle kunna ha på mig dem jämt!!

I övrigt håller jag på att tänka ut mina nyårsmål! Halvklassikern är självklart ett av målen... Men annars finns det några andra som ligger och bubblar.. :) Kommer bli officiella tids nog!

Nu ska jag käka lunch och kolla lite på big bang theory! :) Det är ju lov trots allt!! /Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback