Dubbelträning!

Stockholm har idag varit ett snökaos. Jag har älskat det och direkt när jag kom hem från skolan så skrek det i åka-skidor-tarmen. Så jag slängde i mig två mandariner och bytte om. 1,5 h skidtur i ospårade spår. Jobbigt som fasiken, men kul och skönt! Med ett stoooort leende på läpparna hela tiden. 
 
Dessutom kunde jag åka med skidorna direkt från dörren till spåret. Så mycket snö och inget grus ännu! :D Nice!
 
Sen körde jag 45 min gym i eftermiddags. efter en lektion som slutade rätt pissigt var jag inte alls på något bra humör och fick inte speciellt mycket gjort, så då drog jag till gymmet istället.. Fick sällskap av mina elever som fick pressa mig lite, det var kul och de tyckte nog om att få skrika lite på mig :)
Kroppen är iaf trött nu och jag ser fram emot sängen. 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback