Dålig motivation..

Mitt liv har varit lite upp och ner senaste veckan och det toppades med en snabbtripp till Tyskland i onsdags som jag kom hem från igår.. 
 
En bild från planet jag tog igår, över södra tyskland. 
 
Det hela berodde på att min mormor, 92 år dog i söndags. Så min träningsmotivation har varit lite upp och ner och hela livet känns rätt konstigt. Men samtidigt vet jag att det måste få ta lite tid. 
 
Idag ska jag bara ta det lugnt, just nu känner jag att träningen får komma när jag känner att jag vill och orkar, inte för att jag måste. 
 
Dessutom har halva december redan flugit förbi, 4 skoldagar kvar tills jullovet... Ska bli skönt med lite ledighet, men det innebär ju att halvvasan kommer närmare!! Behöver få lite längre skidpass i benen - 2 mil eller så.. 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback