Vart är mitt DNA?

Dagen har spenderats i labbet och jag har lyckats med att tappa bort mitt DNA. nästan 45µg DNA hade jag och nu är allt puts väck... Eller, någonstans är det, bara att DNAt är osynligt för mina ögon. Imorrn får jag fortsätta leta efter mitt borttappade DNA.

I övrigt är det träning om 60 min, powerstep vilket känns sköj! :) Och imorrn blir det styrka! Jippie! Det har jag verkligen längtat efter, undrans hur mycket jag ska våga lassa på mina ben, troligtvis sitter mycket kvar sedan i våras med tanke på hur många cykelmil jag har i benen. Men jag vågar nog inte fortsätta där jag slutade, med 22,5 kg. kanske kan man ta 17,5 och se hur kroppen svarar?

Jag återkommer med resultat imorrn!

/// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback