Tar paus!

Gårdagens flöt på med ett fruktansvärt tryck över bröstkorgen, så fort jag ansträngde mig (böjde mig ner!), skrattade eller höjde rösten så var det där..  Som någon drog i en hård knytnäve i bröstbenet och satt kvar där. Uh, inte alls skönt. Hade det strålat åt vänster och inte åt höger som det nu gjorde hade jag seriöst misstänkt typ hjärtinfarkt eller något. När jag skulle lägga mig var det som värst och jag trodde knappt att jag skulle vakna upp idag. Men jag överlevde natten!

Detta gör att jag tar ledigt från all fysiskt aktivitet ett par dagar. Tog en lugn ridtur på Fylkir igår, hoppade några stockar vilket han tyckte var lajbans! Idag blir det inget mer fysiskt än att åka till skolan.

är det något jag är vaksam när kroppen säger ifrån så är det smärtor i bröstet och när nacken gör ont. Det leker jag inte med..!! så vila och ta det lugnt anja!!


BTW - snart är vi anmälda till tjejvättern... spännande!
// anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback