Ska det bli någon träning den här veckan?

Fortfarande sjuk. Hade inte feber igår på förmiddagen, så jag åkte iväg till jobbet. På eftermiddagen kände jag att jag började bli frusen och varm på samma gång, kroppen ömmade, huvudet kändes tungt. Men då var jag ju redan på jobbet så det var bara att bita ihop. Är ledig 3 dagar från och med idag. Den här dagen går åt till vila. Är definitivt inte frisk, även om febern verkar ha gett sig nu i alla fall. Kommer inte kunna träna imorgon heller, med tanke på att jag är långt ifrån frisk idag. Jag hoppas, hoppas att jag mår bättre imorgon så att jag i alla fall kan få ett pass på torsdag. Sen är det jobb på fredag och Kalmar i helgen, så annars är hela den här veckan borta. Har massa annat jag borde fixa också, men skjuter upp det tills imorgon i alla fall. Även om jag inte är frisk imorgon så kanske jag i alla fall är pigg nog att få lite annat gjort. Men för att kunna börja träna måste jag börja äta lite mat och inte leva på soppa som jag gjort sista dagarna. Men om jag nu ska se något positivt i det här så var det regn hela söndagen och idag är det regn, blåst och kallt. Känns som en liten tröst när man bara ligger inne på soffan hela dagarna.

Träna för mig med! ;-)

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback