Segvecka..!

Hu, igår fick jag verkligen inte mycket gjort på examensarbetet, inte mycket skrivet.. Inget labbat och bara lite läst. Hade noll i motivation igår... och om jag hade noll i motivation igår har jag nog ca 10% i motivation idag. Jag har iaf odlat lite bakterier, men de har inte vuxit så bra från igår så jag ska låta dem växa till efter lunch innan jag börjar labba. Så därför gick jag och satte mig i datasalen för att plugga... Eh, jag har nog läst igenom ALLA bloggar på internet, facebookat alldeles för mycket, kollat kaninsidor, kollat mailen m.m.m Allt annat än att plugga med andra ord.

Det känns som att jag kört fast i min inledning och inte kommer någon stans alls, så jag tror jag ska maila iväg den till min handledare och be om lite tips. Det är så svårt när man kört fast och inte vet vad man ska fortsätta med, då blir det mest att jag sitter och surfar.

Det är konstigt, folk har bilden av att jag är hypermotiverad till allt och alltid är på bra humör, medan jag själv tycker att jag får dra mig upp ur sängen och tvinga mig iväg till skolan. Att man kan ha så olika syn är ju konstigt..

Men, nej nu ska jag faktiskt ta och göra lite nytta. Läsa igenom det jag skrivit och skicka iväg det till min handledare.. Sen blir det lunch och efter det kommer jag kunna göra lite nytta på labbet..

Nu har jag läst igenom mitt motivationsmail jag har fått av min chef för typ ½ år sedan, det motiverar mig massor fortfarande! Tur att jag har några sånna små motivationshöjare.. Så, bort med FB, mail och bloggar, fram med worddokumentet med exjobbet!!
/ anja

ps. styrkepass i eftermiddag, ska jag våga mig på 20 kg på ben??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback