Samlat kilometer!

Totalt 40! Det blev en tur till stallet med cykeln ändå... Benen skrek efter att få jobba och i huvudet var jag tokinställd på att cykla. :) Så vägen dit avverkade jag 20 km på 45 min, vägen hem 20 km på 55 min. Det plus 70 min ridtur innebär 2h och 50 min aktiv tid idag!! Tempot på vägen till stallet var 2,25 min/km. Snithastigheten 26,7 km/h. :) På vägen hem: 2,75 min/km. Snitthastigheten 21,8 km/h. Ganska mycket lägre hastighet på vägen hem, men benen var lite trötta och jag hade motvind.. Nu är det inte många måsten kvar idag. Ska spendera kvällen i horisontalläge i soffan, under ett täcke och glo på Greys anatonmy. Det är man värd efter denna dag!! :D / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback