Planering är min bästa vän!

Är det något jag älskar att göra så är det att sitta och planera. Jag är planerarens bästa vänn, eller kanske tvärt om?!

Jag behöver verkligen planera för att allt ska hinnas med om dagarna! Igår var planen att vara i skolan 8-16 och sen åka med två kompisar till IKEA, sen handla och laga mat. IKEA turen tog lite längre tid än planerat.. Det och mathandlingen gjorde att jag inte var hemma fören efter 21... Och ställa sig och laga mat på det. Nej tack när man är kvällstrött! Tur att jag kände mig själv så bra att jag drog i mig en köttbullstallrik på IKEA. Blev lite mackkvällsmat innan sängen och klockan ställdes på 6 denna morgon. Vid 6,30 ungefär ställde jag in min paj i ugnen och nyss har den kommit ut. Paj kan vara den mest tacksamma maträtten man kan göra! Oändlig variation, lätt som en plätt och blir massa matlådor! Denna vecka blev det en fetaost, soltorkade tomater och salamipaj. :) Egenkomponerat recept. Jag tror iaf att det blir gott!

träningen uteblev igår, fick se bärandet av IKEA möbler och vardagsmotionen som alla trappor jag måste springa i som träning!

Idag blir det dock andra bullar!! Både ridning och träning, efter skolan (satsar på att vara därifrån vid 16 tiden) åker jag hem för att slänga i mig en matlåda, tar stallet, förhoppningsvis är jag då hemma vid ca 18,30. Byter om och drar iväg till träningen som startar 19,15! Sen hem igen vid 20,45.. Och så blir det nog dusch och sängen för min del!

Nu ska jag diska min disk och sen blir det hämta tvätten, både tvättat och lagat mat innan klockan slagit 7,30!! Det är bra jobbat!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback