Oeffektiv

Jag jobbade två kortdagar och hade all tid i världen att ringa de tre samtal jag skulle göra, men icket... Förstår inte varför jag måste vara stressad för att vara effektiv! Några ganska lugna dagar var nog vad som behövdes egentligen för mig själv och för förkylningen, men snacka om soffpotatis. Blev inte mycket gjort, istället blev det väldigt mycket friidrottstittande :) Eftersom jag hade kvar att göra det jag skulle ha gjort förra veckan har jag ringt två av samtalen idag när jag jobbade. Bra planering... :)

Tränade för första gången på nästan 1½ vecka igår, blev lugnt men jobbigt var det ändå. Har även varit på gymmet idag och det känns bättre och bättre för var dag. Tacka vet jag träningscyklarna :)

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback