Nya löpardojjor!

Eftersom jag i helgen befinner mig i Stockholm hos min mamma och dessutom fyller år om några veckor passade jag på att få min födelsedagspresent från mamma. Nya löpardojjor. På löplabbet fick jag ett par skor utprovade efter mitt löpsteg. Vid första anblicken såg det ut som att jag hade ett neutralt steg, men när jag fick på mig ett par sådana skor såg vi att jag svänger innåt och därför behöver ha pronerande-stödda skor (om man nu säger så?).


Saucony guide, är en helt obeprövad sko från min sida, men sitter skönt och ger bra stöd! enligt beskrivningen ska dess signum vara stabilitet och löparkänsla, det känns bra! Hur den känns att springa i får jag se!

I övrigt har jag insett att jag inte kommer ha mycket tid över till träning nästa vecka, på mångda måste jag handla och laga ordentligt med mat, på tis kväll ska jag ut och äta med några jobbarkompisar, på fre-sön åker jag till Köpenhamn (utomlands!) och ska hjälpa en kompis och min syrra att flytta.. Så var den veckan slut. På torsdag ska jag även vara labbhandledare för A kursen i kemi här på universitetet... Hur det nu ska gå till vet jag inte riktigt... Så ska jag försöka hinna med att rida någon gång också.. Puh! Dagarna fylls så fort!

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback