Klipp klipp!



Så var jag med lugg igen! Ett bra tag sedan sist, men jag gillar det! :) Blir sån enorm skillnad på ens utseende för en sån liten sak!! Sitter och dricker kaffe i köket i Heleningrad (våran lägenhet går under det namnet..) Diktatorn som styr med en järnhand befinner sig ute på korståg (dvs är hemma över helgen) och jag får hålla ställningen. Det går bra! :) Ser ni hur jag spänner musklerna?? ;D

i dag har jag jobbat, cyklade till jobbet i morse (natt?) och vad härligt det var!! Hade precis lagom mycket kläder på mig, det var fullt med stjärnor och månen lyste! Helt underbart, 4 grader stod termometern på men jag frös inte alls! Klockrent helt enkelt!

Och efter jobbet blev det en tur på stan, slog till på en ny sporttop eftersom jag bara har 2 st bra. Och de ska delas mellan både stallet, träningen och jobbet. En svår ekvation som innebär mycket handtvätt vill jag lova! sen hittade jag även äntligen ett par korta "shorts" träningsbrallor. Har letat efter ett par bra med ficka för ipod/nycket jättelänge utan resultat.. Men nu hittade jag ett par toppensköna från Craft som sitter som ett smäck! Tur för mig idag att vi säkert har 26 grader i lägenheten just nu! Går in dem nu! :)

nej, nu blir det sitta och pyssla lite, känns nästan som ledig dag när man är hemma vid 14,30!! :P Då är man inte bortskämd!
kram / anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback