Joggingtur

Gårdagen spenderades både på jobbet och en roadtripp till Örebro med Helena (min "sambo"). Lämna lite kaniner och så.

Sen fick jag ett ryck och tog mig en springtur. Med hjälp av det som hillevi lärde mig när jag var i Örebro för blodomloppet mätte jag upp min runda till dryga 7 km. den avverkade jag fint på ca 45 min, varav 10 min upp och nedvarvning! :) Benen kändes väldigt fräscha och det kändes mycket lättare än blodomloppets 7 första km.

Dock kändes det i benhinnorna idag, aj aj aj. Inte skönt! Får nog ta det lite lugnare på springfronten!

Imorrn står dessutom powerstep på schemat, är så roligt att jag köpt träningskort och alla pass börjat dra igång! Sedan blir det styrkepass på tisdag.

Nej, nu ska vi nog dra på ett Greys anatomyavsnitt!! :)

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback