Fredagsmys!

Hemma ensam i helgen. Så nu sitter jag vid köksbordet och har precis fått i mig lite kvällsmat. Min favorit lax-rätt blev det och jag mulade i mig allt glatt! Efter dagens träningspass var jag hungrig som en varg! Men roligt var det, det är skönt att rutinerna börjar falla på plats, normala mornan (dvs mellan 6,30-7,30!!), skola 8-16 och sen träning innan det blir hem och laga mat. I like!

Denna vecka har varit en rätt shysst träningsvecka ändå, 2 powerstep pass, mycket kondition och lite styrka, 1 styrkepass, totalt kommer det bli 3 ridpass och så tänkte jag slå på stort och cykla till stallet på söndag. Det ger mig (förutom dagliga turen till skolan på typ 1 km), ca 5,5 mil cykel denna vecka! Det får man väl klassa som godkänt?!

Nästa vecka blir det förhoppningsvis något liknande, måndag är ett powerstep pass planerat, tisdag är lite osäkert eftersom vi ska till IKEA på kvällen (kanske hinns en tur runt sjön med löparskorna med?), onsdag blir en test av ett nytt pass 90 min kondition+styrka (me like!), om jag har ork och motivation skulle det sitta jäkligt fint med ett spinningpass på tors morgon vid 7 och sen dusch, ta med frukost till skolan och gå direkt till labbet, fredag vet jag inte riktigt, ev ett styrkepass och så lör och sön klämmer jag nog in milen fram och tillbaka med cykeln till IKEA. Och på detta ska jag hinna med stallet några dagar, och labbet! Puh!

Nej, nu ska jag slå på dumburken och vila hjärncellerna från allt skolarbete.. det tar jag tag i imorrn!! Slår på stort med en bit äppelkaka också!
// ANja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback