Det blåser medvind!

Åh, veckans labbar kan definitivt klassas som framgångsrika! Resultaten har blivit näst intill så som vi trott så detta kommer forskarna på mitt universitet sen kunna använda i den riktiga forskningen om min bakterie (Ideonella!) :) det känns så roligt, mindre roligt är att jag sen ska gå tillbaka till att göra plasmidpreppar och elektroporera vilket jag inte har haft så stora framgångar med. Vi får helt enkelt se..

I övrigt har jag också fått ledigt den helgen i oktober som jag vill åka ner och hälsa på min syster i köpenhamn! :) Det gjorde mig jätteglad! Med ett stort leende kunde jag dra på lite extra efter frukost på jobbet.

Nu ska jag styra över Heleningrad (min och helenas lgh) med järnhand genom att lägga mig i horisontalläge i soffan och glo på IDOL.

// anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback