Besviken

Äntligen känner jag mig piggare. Är fortfarande snuvig och tung i huvudet pga. bihålorna, men i övrigt börjar jag komma igång nu. Inget frysande och ömmande och tycka synd om sig själv längre :-) Blev dock anfådd av att gå promenad med hunden, plus att jag får ta näsdukspaketet med på promenad, så det kommer inte bli någon träning imorgon. Med andra ord, ingen träning den här veckan. Jag är så besviken! Hade verkligen sett fram emot en vecka med lite jobb och mycket annat roligt. Nu har snart mina 3 lediga dagar tagit slut på ingenting. Just nu försöker jag tvätta och städa lite här hemma, städade nyss åt kaninerna också, så att jag får tid till lite annat imorgon. Förväntar mig att jag kanske känner mig något fräschare imorgon. Skulle behöva åka till Marieberg en sväng och kanske fixa någon tröja till bröllopet. Vet inte riktigt vad jag ska ha utanpå klänningen. Funderar på vad jag ska ha för skor och sånt också, vi får se vad det blir. Har i alla fall fått någonting vettigt gjort idag och har en hel dag imorgon också. Bada Raffe och packa till helgen sparar jag nog till imorgon, ska nog hinna allt ändå. Vad som inte är bra är att jag nu smittat Gustav. Hoppas verkligen han hinner bli frisk till helgen för jag har ingen lust att åka själv i bilen till Kalmar och äta hotellfrukost i min ensamhet. Men han borde hinna bli frisk, jag håller tummarna för det. Just idag känner jag mig inte så värst sugen på att klä upp mig heller, snuvig och mörk under ögonen gör en ju inte vackrare precis. Men på lördag är jag frisk som en nötkärna, så det så!

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback