Att vara bäst!

Gårdagens styrkepass satt fint i bröstmusklerna, 10kg gjorde mina bröstmusklerna rätt trötta, och 20 kg satt fint på benmusklerna! I övrigt var det inga större överraskningar, 7,5kg på bicep och 5 kg på axlarna.


Idag körde 90 min Powerstep styrka slut på mina muskler.. Svetten dröp och med typ 25 pers i salen var det varmt.. Lite som bikramyoga eller vad det heter... Dock känndes det jäääkligt bra att jag hade tyngst vikter på ryggen i hela salen, med 17,5kg pumpade jag slut på min rygg. :) Nice!

Imorrn blir det 45 min morgonspinning kl 7:00 och sen på eftermiddagen blir det ridning. Dock är "min" häst halt :( men jag fick låna en annan islänning som är kul att rida! :)

Nu ska jag borsta gaddarna och sen blir det sängen.
natti!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback