Vansbro Tjejsim

Vansbro

Sådär ja, då var vi nu också anmälda till tredje delen av Tjejklassikern. Det känns på något sätt lite mer verkligt när man är anmäld. Man känner sig lite extra laddad och samtidigt lite nervös :-) Väldigt bra för vardagens träning att man känner att det närmar sig!

Det stannar nog på 2 träningspass den här veckan för min del. Jobbar ikväll och hela helgen. Ska bort imorgon kväll så på söndag kväll kommer jag nog vara ganska slut. Ska dessutom jobba på måndag också, så jag ska inte vara allt för hård mot min kropp. Nästa vecka är jag däremot ledig en hel del. Så kanske kan det bli lite mer träning då. Det får tiden utvisa :-)

Dags för morgonkaffe nu!

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback