Underbart höstväder!

Sol, 15 grader, inte ett moln på himelen, lagom myket blåst. Helt perfekt höstväder med andra ord! Idag hade jag nästan kunnat döda för att få vara ute lite, hellst ta en löptur. Men, dagens första 9 h spenderades på IKEA, 5-14. sedan for jag snabbt hem och hade VM i mackätning med mig själv, 4 mackor & 2 koppar kafe senare hoppade jag på cykeln och nu sitter jag i mitt labb med 0% solljus. Har ett fönster, men det går ut till en hall. Jag får iaf lite solljus när jag går upp en trappa för att göra lite mätningar.

Imorrn och på söndag är jag tack och lov ledig från både skola och jobb! eller, jag ska till universitetet och mäta lite, men det känns mest som bonus eftersom det är lör & sön. dock har jag typ 4 dagar att jobba igen de senaste 2 veckorna eftersom jag varit lite på IKEA och jobbat sommlabbhandledare. Sedan ska jag rida och förhoppningsvis hinna med en löptur! om det är sånt här väder det vill säga!

Jag har prioriterat bort löpningen enormt mycket.. men det är inte lätt att hinna med när man har skola och jobb i princip varje dag och några dagar i veckan i 12 h. Jag minns knappt när jag hade en helt ledig helg hemma utan några måsten eller resor. Har verkligen prioriterat bort mig själv!

Ikväll ska jag även försöka hinna med att baka kanelbullar, eftersom jag jobbade och var i skolan+stallet i tisdags åkte jag hemifrån 4,25 och var i princip inte hemma fören 19,30.. Då blev det inte mycket kanelbullar. Så då får man baka nu! Och så har jag en enorm hög tvätt som måste tas tag i. Jag har inte tvättat på över 2 veckor och brukar annars tvätta typ varje vecka :P Så jag är verkligen inne på reservkläderna! ;D

Nu måste jag kila, har typ 10 sekunder kvar på min centrifugering...
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback