Trött-sjukan?

Om Hille återigen drabbats av en förkylning så tror jag att jag har drabbats av en trötthetssjuka idag. Gick omkring som en smärre zombie idag på labbet och bara gjorde mina mätningar. När jag skulle tänka fick jag verkligen koncentrera mig! Vid 15,40 satte jag mina bakterier till imorrn och gick hem. Idag har jag ruckat lite på min "inget kaffe efter 15" regel och sitter med en kopp nu. Det behövs verkligen!

Jag förstår inte hur jag kan vara tröttare idag än igår när jag gick up 3 h tidigare igår och dessutom jobbade 9 h och var i skolan nästan 2 h längre... Och att det var en sån kamp imorse för att komma upp ur sängen. det är ett mysterium!

I helgen ska jag även prova på något nytt, som jag inte gjort på mycket mycket mycket länge... Nämligen ha en ledig helg. Hemma. Helt ledig, men på något sätt tror jag helgen kommer fyllas ändå. Ska försöka ta mig iväg till skolan och kanske göra någon liten mätning, dessutom har jag stallet både lör+sön. Sen står städning på shemat. Skura huset med andra ord! Här ser (mest i mitt rum men) fördjävligt ut!

Nu ska jag surfa vidare och kanske dra några städtag i köket, träningen ikväll är inte fören 19, sen blir det racercykla hem för att hinna till säsongspremiären av Greys!!
kram / anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback