Träningsfritt....

Denna helg har jag ju varit ledig, helt underbart. Att sova tills man vaknar av sig själv (inatt sov jag 11 h). Det närmaste jag har kommit träning är en promenad till skolan och 2 ridturer. Igår red jag alltså två hästar, dels min "egen" medryttarhäst och en annan islänning i stallet.

Träningen har inte gått så jättebra med denna vecka, två pass, ett sprinning och ett styrke/kondition. Det och 5 ridturer får väl klassas som OK...
Nästa vecka ska jag försöka passa in några fler. Styrke/konditionspasset är givet, samt morgonspinningen på torsdagen. Så får vi se vad jag hinner med mer! :) 3 jobbpass och säkerligen 5-6 dagars skola ska jag också klämma in.

Nu ska jag sätta i linserna i ögonen, borsta tänderna och sen ner till skolan för att odla om mina bakterier! :)

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback