Träningsfri dag

Har varit ledig hela dagen idag och inte gjort något måste alls, har med andra ord bara gjort det jag har känt för. Sovmorgon (ovanligt lång), lunch och shopping på stan med en kompis, stallet en sväng, matlagning, hockey och en del styrelsearbete innan diskningen som jag har skjutit på sen i lördags.

Ingen träning idag, kände att jag behövde det. Har fortfarande lite träningsvärk i armarna så barbellen (gissar att det typ samma som Hilles skivstångspass) gav verkligen resultat. Börjar få lite smått panik över att jag inte har någon ny cykel än, men jag hoppas det snart kommer ut någon som i alla fall funkar för mig på blocket eller om jag kan låna av någon. Cykelhjälp, cykelskor, kläder och allt sånt får jag köpa nytt av min farbrors företag nästan till inköpspris så det känns inte så bråttom.

Imorgon jobbar jag egentligen dygn, men det har hänt lite saker på jobbet så jag är hemma med lön till ca kl 13. Tänkte hinna med ett gympass innan det, men lite sovmorgon blir det imorn också. 

Ska bara tvärkolla på blocket sen är det dags att krypa ner i sängen. Godnatt!

/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback