pausar städandet!

I helgen har jag varit hemma då Helena åkte hem till örebro/Linde för släktmiddag och kalas. Själv har jag som vanligt styrt Heleningrad med järnhanden! Har jobbat 3 dagar i rad och lyckats inte slå mig eller ha sönder något vilket förmodligen är värt ett kors i taket!!

Nu har jag även hunnit med att städa lägenheten, diskade allt, torkade av bänkar och spisen, sopat i köket och vardagsrummet och matat kaninerna samt sopat hos dem. Verkligen behövligt!! Det har sett ut som en krigszon hemma hos oss. Nu är det dock beboligt men inte riktigt färdigt. Lite plockande återstår samt att badrummet ska få sig ett facelift (dvs plockande och lite torkande). Skönt att få det rent! Sen ska jag själv bli ren också!

Nu tycker jag det verkligen är dags att foten blir helt återställd och jag kan börja träna igen! Blir knäpp av att bara sitta. har bokat ett syrkepass imorrn, får testgå foten på dagen och se. har känt av det onda ända sedan jag sprang i fredags. Inte bra.

Nej, dags att plocka fram dammsugaren och få det riktigt rent och fint här hemma! Bästa avslutet på en bra vecka! Imorrn ska jag elchocka mina bakterier, hoppas det går bra!

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback