Ny träningsform!

Jag var nog lite trött och bitter igår, jag har nog varit det aldeles för många dagar.. Det har nog blivit lite mycket jobb på sistonde... tar på kroppen att gå upp klockan 4 kan jag lova!!
Igår när jag stod i duschen kom jag ju på att jag faktiskt har ett helt lopp att träna till, med brutna tår också! Jag talar naturligtvis om Vansbrosimningen!! Så min plan var idag att åka tillbadhuset och dra några repor i bassängen. Karlstads badhus är ganska litet, men jag kan ju fortfarande simma, 40 kr kostar det per gång eller så funderar jag på att köpa en 10-ggrs kort för 290 kr. Alldeles lagom för min smak!

Morgonen har spenderats med lite "måste göra saker" framför datorn, dvs betalat räkningar, kollat några telefonnummer, gjort en matlista och handlingslista för nästkommande vecka m.m. Sedan har jag kommit på att jag både måste hinna handla mat och ut till biltema en sväng idag, kanske en vända på IKEA för att handla lite småpryttel. Funderar därför på om det hinns med någon simning idag, annars blir det nog inte fören på fredag. För imorrn har jag stalldag. Mocka och ridning står på schemat, blir nog bara 1 häst med denna fot..!


Vi laddar upp på tok för lite bilder här i bloggen tycker jag nog..! Så här kommer en bild på det som varit min misär senaste dagarna.. Den brutna (?) lilltån.

Nej, nu ska jag ta tag i disken och sen blir det skolan för min del!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback