I väntan...



På att foten ska bli bättre och att snön ska komma roar jag mig med att gå in mina längdskidspjäxor ordentligt. De skavde lite lite på vänster fot förra säsongen och nu ska de gås in ordentligt så jag inte har några ursäkter till att ta mig ut i spåren!

Foten är inte bra ännu, inte ens okej. Ont gör det och eftersom jag ändå måste leva måste jag ju gå på foten, eftersom jag inte kan gå ordentligt har jag börjat gå "konstigt" på högerfoten, vilker resulterar i att jag får ont i hela foten.

Dessutom har jag senaste dagarna varit sjukligt trött, gått och lagt mig vid 19,30 tiden!! Jag är i ett stort behov av att pumpa min kropp full med endorfiner så jag kan bli lite glad... men hur lätt är det med min fot??

Hm.. Ja inte lite bitter känner jag mig nu. idag efter att jag hade jobbat skulle jag till skolan för att sterilisera lite grejer i en maskin som heter Autoklav, när jag kom in med grejerna i autoklavrummet ser jag en stor fet skylt på maskinen som säger "trasig". tack för den... Så just nu är mitt examensarbete lite strandat med...

Hm, det känns som att jag skulle behöva något positivt snart?!
// anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback