Fullspäckad helg

Äntligen hemma efter en långhelg som började redan på torsdagkväll då vi hoppade på tåget mot Hässleholm och SM. Tåget gick först 22.51 från Bastuträsk så jag hann till arenan för att se allt utom de sista 10 minuterna när AIK spelade mot Luleå. Tyvärr jag missade jag det roligaste då AIK fick in målen precis efter att jag farit... Vinst är ändå det viktiga, speciellt mot Lule!

Framme i Hässleholm var vi vid kl 15 på fredagen, så blev en sväng till lokalen, boendet och sen tillbaka till lokalen innan det var dags för att sova. Hela helgen flöt på bra och Dilba lyckades äntligen visa upp hur duktig hon är på en stor tävling. 1+2+4 blev felen, totalt en 13:e placering av 90 starter gör att jag är väldigt nöjd.

Tåget hem blev försenat i 2 h så jag hann inte skjutsa Malin till flyget som planerat, hann alltså inte träffa henne en sista gång innan hon nu for till Nya Zeeland. Tur att det finns internet :) Började jobba kl 16 igår och kom hem vid 8.30 i morse. Idag har jag bara tagit det lugnt än så länge, var tvungen att sova lite och har varit förbi affären för att fylla på kylskåpet som ekade tomt.

Nu är jag på väg till gymmet. Förra veckan kände jag mig väldigt trött i benen, känns som det är resultatet av att jag har börjat cykla mycket mer. Att vila upp sig från gymmet sen förra veckan var nog behövligt.

Jag var och kollade på nya cyklar förra veckan också, kan berätta mer om det senare. Inget köp ännu, men jag har inte riktigt bestämt mig hur det blir...

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback