en racercykel check!

hoppsan, hittade en annons på blocket i morse, om en röd racercykel till salu. Efter skolan ringde jag, och nu står den och glänser i förådet. En alldeles egen racercykel. Däcken är smala som typ hårstrån och bakåttramp.. Jag tror jag kommer behöva ta det lugnt i början innan jag vant mig. Cykeln har gått både tjej, halv och helvättern.. Så det ska nog lösa sig för mig med!!

Dock blir inte premiärturen idag, inga lampor har den och klockan har redan blivit så mycket att det är kväll nu. Dessutom måste jag nu verkligen köpa mig en cykelhjälm, denna röda fara vågar jag nog inte sätta mig på utan skydd.. Funderar på att låna en kompis bygellås (inget lås har den heller) och sen fara ner till stan för att inhandla lås och hjälm. Detta får isåfall tidigast bli imorrn.

:D Ja det va nog det positiva jag behövde! Dessutom är foten mycket bättre, haltar ingenting alls och det gör bara lite lite ont när man trycker ifrån för ett steg. Några dagars vila till och jag är med i gamet igen! Dessutom, om jag inte har skrivit det så blev resultatet av min echockning av bakterierna i fredags helt SJUKT bra! min lärare sa att vi skulle vara nöjda om vi fick 1 koloni på 10 plattor... På den som det hade vuxit sämst på hade jag 25 kolonier!!

Nej, idag ska jag njuta av allt bra som faktiskt händer i mitt liv just nu!! Så kanske jag är på lite bättre humör i fortsättningen, jag har en tendens att negatifiera mig ibland!

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback