Dagen D!

Idag ska vi elchocka E coli och försöka få in våran "USA plasmid" (DNAt som forskare i USA skickat till oss).. Dagen D med andra ord! Vi har inte mycket material att jobba med, så idag gäller det!

I morse var jag alltså nere i skolan och satte mina bakterier på odling, vid 7 tiden. Nu har jag fått i mig morgonkaffet och ska strax ner till skolan igen för att ta hand om de små liven.

Foten är fortfarande ganska invalid, börjar bli ganska tröttsamt nu vill jag lova! Vill ju fortsätta med träningen! Men det blir nog badhuset...



Ha en trevlig helg! Själv är jag ledig (!) imorrn, då blir det en tur till stallet och sen personalfest med jobbet :)
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback