Bra flyt i benen!

När klockan ringde imorse vid 05:50 så skrek kroppen nej nej. Men eftersom jag hade bokat ett spinningpass kl 07 så var det bara att gå upp. Väl på plats var det en trött och stel (av träningsvärk) kropp... Men efter ett par låtar kom jag igång och kunde mosa på benen mer än jag gjort de senaste veckorna! :) Härligt!

I övrigt har jag tagit en lugn skoldag, efter två 12h jobb/skoldagar.. Så vid 15,30 tiden drog jag hem. Sedan blev det en tur till stallet. Tyvärr missbedömde jag vädret och tog aldeles för lite kläder på mig. Så det blev rätt kallt. Imorrn blir det mycket mer kläder på!! Missade både långkallingarna och vantar och mössa.

Imorrn blir det stallet igen. Två hästar ska avverkas! :) Med mer kläder på mig :P

I övrigt blir det nog rätt bra träning denna vecka ändå, ett löppas (á 9 km), ett 90 min styrke/konditionspass, ett spinningpass á 45 min, 3 ridturer och kanske ett träningspass på söndag.

Nu ska jag snart krypa ner till sängs, imorrn blir det tidigt eftersom vi på Heleningrad har tvätttid. Kl 0600 ska vi infinna oss i tvättstugan!!

kram / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback