Bad work day..

Igår hade jag ännu en bad work day, mådde inte alls bra, var helt förstörd när jag vaknade. Så trött har jag nog inte varit någonsin! Helt förstörd menar jag då. Vid 10 när vi var klara med våran drift för dagen och hade 1½ timmes städning kvar mådde jag inte alls bra. Så jag fick gå hem tidigare. Kom hem och la mig och sov i typ 2 h.. Sedan spenderades dagen i ett komastadium där jag och Helena i sedvanlig ordning klämnde X antal Greys Anatomy avsnitt. Sedan gick jag och la mig vid 20-tiden och sov till 4. 8 h sömn inför en jobbdag, det hände inte ofta!

Det blev alltså ingen tur ut till stallet, kapitulderade för soffan i stället! Idag blir det i alla fall en stalltur, men ingen träning. Vill inte förstöra kroppen ännu mer. vad jag absolut inte vill bli är sjuk, så då måste man lyssna på kroppen lite!!

Så veckans träning blev inte lika bra som jag planerade, men 3 träningspass och 4 ridturer får väl klassas som godkänt!

Nästa vecka tar jag nya tag! Imorrn jobbar jag, men bara till 10, så då ska jag förhoppningsvis hinna med lite träning.

Nej, nu blir det ombytning och så ska jag iväg till bakterierna, rena lite DNA och sen blanda lite medium.

:) / ANJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback