Att tvinga sin kropp

Har spenderat 9 h på jobbet där jag fick fortsätta montera min garderob och äntligen blev jag färdig. Var helt gråtfärdig av trötthet och frustration när jag åkte hem. Så var det att inhalera en kopp kaffe och vidare till labbet. Mätte lite på proverna från igår men jag var inte alls i samma form som igår, helt slut både i huvudet och i kroppen. Så vid 17 drog jag hem, efter att ha tappat en kyvett i golvet (som vi bara har 1 ex av på universitetet, det kändes som att det var dags att gå hem innan något mer gick sönder!).

Idag känns det verkligen som jag tvingat fram kroppen, varenda steg har varit smärtsamt och jag har inte alls varit i någon bra form psykiskt. Stålsätta sig och bara storma fram som ett ånglok. Och nu på kvällen väntar 90 min kondition och styrka. Med tanke på min dagsform tror jag att jag kommer få slita, med stora bokstäver!

Det känns som att mina inlägg blir depp-inlägg. Jag har nog inte haft någon bra vecka alls... nu har jag i alla fall två dagar med sovmorgon (dvs upp imorrn 6 och fre typ 7)... och sen två jobbdagar i helgen.

Jag hoppas på en bättre dagsform imorrn. kanske är det alla 12h arbetsdagar som börjar ta ut sin rätt på mig? Det här med att tappa bort och köra in i saker brukar ju tyda på att jag är slutkörd.. Och jag hade ju nyss 2 dagar ledigt?!?! Förstår ingenting alls...

Nej, ska lassa in maten i matlådor inför morgondagen..
// ANJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback