Alltid något!

Pallrade mig ner till gymmet idag och körde ett lite lugnare pass. Blev ju en del styrka igår som sagt, så jag tyckte det var ok att ta det lite lugnt, jag är inte direkt van att träna 2 dagar i rad, haha :-) Men körde i alla fall 30 min på crosstrainern och sen några minuter, eller rättare sagt 1 km, på löpbandet efter det. Så med lite stretching på det så tog det typ 45 min. Alltid något! Jag är ledig 2 dagar den här veckan, det är idag och på onsdag, så tänkte att jag i alla fall skulle träna de två dagarna. Funderar på att testa spinningpass på onsdag, men har aldrig varit på det, så jag vet inte om jag vågar, vi får se. Det blir nog i alla fall någon typ av gruppträning på onsdag. Det som är bra med gymmet är ju att man kan åka dit när som helst och att det är så lugnt och skönt om man är där mitt på en vardag när många andra jobbar. Men gruppträning ger lite mer energi på något sätt och jag pressar mig själv liiiite hårdare. Ja, vi får se vad det blir på onsdag, huvudsaken är att det blir något!

/Hillevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback