9 km senare..

dagsformen var inte alls på topp, men en timme spenderades i sällskap med mig själv och mp3:n, i dryga 60 min var jag ute. Så tempot är väl inte att hänga i julgranen... Gick en bit i mitten med. Men nu ska jag inte gänga läpp, jag tog mig ut och sprang. På den lilla halvbrutna tån.. Jag kan gå ordentligt nu, men det kändes i tå:n.

MEN:

Den bästa träningen är ju den som blir av!

Dagsformen då, uppe som ett spjut vid 4:25 och dryga 5 h senare kunde vi lägga 440 m3 varor bakom oss på IKEA. det var en skön känsla att arbetsleda hem och fixa en sån stor inleverans! (i vanliga fall en fredag kanske vi har in 200 m3). Jag tror min energinivå dog där någonstans efter jobbet. Har inte gjort speciellt mycket i skolan idag.. Vid 15,30 drog jag mig hemåt och svängde förbi ICA för godisshoppingen.

Nu då, en kopp te blir det nog. Sedan ska jag vänta på Helena som ska sluta jobba vid 21. Det var ett tag sedan vi pratade, vi har gått om varandra lite här hemma...


tack och gonatt.
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback