13 h senare..

Igår var jag trött, riktigt trött. Förvånad på mig själv hur trött jag var eftersom jag "bara" var i skolan 8,30-15. sen ner till stan och fixa lite och sen hem. Där någonstans på eftermiddagen fullkomligt DOG min energi. Hemma hade jag knappt energi till att värma matlådan och äta upp den och godispåsen jag hade köpt innan jag totalslocknade i soffan, runt 18 tiden.. När Helena kom hem från jobbet vid 20,40 så vaknade jag med ett ryck! Så satt jag och var lite associal i fotöljen innan  jag vid 21,10 gick och la mig.. och somnade! Sov som en klubbad säl till 7 imorse då jag hade ställt klockan. (ioförsig så vaknade jag lite innan men..)

Efter 13 h sömn hoppades jag att jag skulle vara rätt pigg, men när jag slog den brutna tån i dammsugaren så insåg jag att jag inte alls var pigg. Ioförsig var det när jag var på väg mot kaffet.. Så det kan ha sin logiska förklaring..


Nu ska jag tillbaka till mitt place-to-be... Dvs kloratlabbet på universitetet. Dessutom ska jag hämta min cykel som fortfarande står på universitetet eftersom jag inte hade ork att hämta hem den igårkväll. Det är med en liten pirr-känsla i magen jag går till skolan idag eftersom jag igår elchockade bakterierna så de ska ta upp USA-DNAt. Hoppas hoppas hoppas jag åtminstonde har fått någon koloni av växande bakterier... Det återstår att se.

Nu ska jag svira om till något mer gå-ut-vänligt (än morgonrock och pjamas) och sen sticka till skolan, eller halta till skolan kanske man ska säga...
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback