Tillbaka!

En veckas semester i Tyskland, utan internet och med avstängd mobil, ingen väckarklocka, massa mat och godis. Kan man ladda batterierna på ett bättre sätt? Skulle inte tro det.
Dock har träningen verkligen lyst med sin frånvaro. inte många knop under denna vecka! Men det kan det ju bli ändring på!

Nyss drog ett enormt regn/åskmoln förbi över mitt hus, jag hade kaninerna ute och när jag hörde mullret tog jag in dem, lagom tills jag gick med Oakley (sista kaninen) från hagen till buren började jag känna regndropparna i ryggen... och ca 2 min senare hellregnar det! Nu verkar det värsta av det dragit förbi men det regnar ändå. kanske kan jag ta mig ner till universitetet på spinning idag? Var riiiktigt länge sedan jag drog av ett spinningpass... Eller en kvälljogg när regnet slutat? Vi får se vad dagen erbjuder. Jag försöker dessutom ställa in mig på att det är tisdag idag och inte måndag som det känns som.

Näe, nu ska jag inte trötta ut er med ett värdelöst inlägg utan några som helst peppande träningsresultat, det finns ju inga att peppa med. Jag återkommer när jag har tränat!

/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback