så gick det med den löpträningen...



Ett smärre kaos på en avdelning, jag och killen som körde truck tittade bort och gick mot samma håll. Smack sa det så satt hans truck i mitt ben (inte bokmstavligt men...). ONT som in i hel****e gjorde det.. Tårarna började sippra ur ögonen och jag koncentrerade mig mest på att tänka bort smärtan. Nu är benet rejält svullet, men jag kan stödja på det, så jag tror inget är brutet iaf. Nog musklerna som fick sig en ordentlig kyss och började blöda.

Nåväl, detta resulterade i ett bandagerat vänsterben och en omöjlighet att springa. Ska jag hoppa på ett ben eller? Jaja, jag ska försöka få på mig ridkläderna och rida lite, förmodligen utan sadel så jag slipper stigbyglarna, vill stödja så lite som möjligt.

Bad work days kan man ju verkligen säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback